Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

Γαμπρός χτύπησε τη νύφη την ώρα του γάμου! Γαμπρός χτύπησε τη νύφη την Πάρτε ιδέες από την γκαρνταρόμπα της Ελένης Μενεγάκη (Pics) Πάρτε ιδέες από την 10 Μύθοι για την Ηλιοθεραπεία 10 Μύθοι για την Ηλιοθεραπεία ΔΕΙΤΕ: Οι αθλητές παίρνουν τα καλύτερα κορίτσια! ΔΕΙΤΕ: Οι αθλητές παίρνουν τα Μπορείτε να αναγνωρίσετε τη sexy ηθοποιό σε ηλικία 12χρονών; Μπορείτε να αναγνωρίσετε τη Από κορίτσι του Θέμου... μούσα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη Από κορίτσι του Θέμου... Πώς θα απαλλαγείτε από την ενοχλητική «κοιλίτσα»

Η κοιλιά είναι ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του γυναικείου σώματος όσον αφορά στο λίπος.

Δυστυχώς, η γυμναστική και οι κοιλιακοί δεν φτάνουν για να... φύγει το λίπος από την κοιλιά μας. Η λύση περνά και από το πιάτο μας.
-Προσθέτουμε φρούτα με πορτοκαλί χρώμα: Περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών, βιταμίνης C και βήτα καροτένιο. Τέτοιες τροφές είναι το πορτοκάλι, οι φράουλες , τα μούρα, το καρότο, το πεπόνι και το ροδάκινο.
-Άπαχες πρωτεΐνες: Το ¼ των ημερήσιων θερμίδων πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνες , γι’ αυτό εμείς επιλέγουμε άπαχες τροφές, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και αποβουτυρωμένο γάλα.
-Τροφές πλούσιες σε σελήνιο: Βοηθά στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Το βρίσκουμε στα καρύδια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πουλερικά, το κόκκινο κρέας και τα θαλασσινά.
-Το κρασί: Οι έρευνες έχουν δείξει πως ένα ποτήρι κρασί προστατεύει από την αύξηση του σωματικού βάρους στη μέση.
-Τέλος, τρώμε ψάρια. Έρευνες έδειξαν πως τα μονοακόρεστα και τα Ω-3 βοηθούν το σώμα να διατηρήσει τη γραμμή του.
24h.gr


                                                                                                                     
                                                                                 ΠΗΓΗ NEWSGALLERY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου